دکتر ترانه موذنی

دکتر ترانه موذنی

متخصص در روان شناسی، طرحواره درمانی و آموزش مهارت های زندگی

تلفن تماس: 09011898408

قرص لاغری لین بین چیست و چه مصارفی دارد؟

قرص لاغری لین بین چیست

مکمل لاغری لین بین، یک چربیسوز بسیار قوی و قدرتمند است. فرمول آن به نحوی طراحی شده که بتواند مشکل میل شدید به خوردن یا همان اشتهای کاذب را که بیشتر در زنان متداول است، حل کند. علاوه بر آن، بدون استفاده از مواد محرک، و ‌با ترکیبات کاملا گیاهی و‌امن باعث تقویت متابولیسم بدن می شود و در حال حاضر، در نوع خود یکی از بهترین قرص های لاغری است.

قرص لین‌بین در ۳ نوع PRO, MAX و ULTRA  عرضه میشود و بصورت انحصاری در وبسایت رویال اسلیمینگ به فروش میرسد.


ترکیبات قرص لاغری لین بین شامل موارد زیر میباشد:

Vitamin B6 – Vitamin B12 – Chromium – Zinc – Potassium – Glucomannan – Choline – Garcinia Cambogia Extract – Green Coffee – Turmeric – Acai Berry – BioPerine Black Pepper


نقش ویتامین ب ۶ و ب ۱۲ در قرص لاغری لین بین:

  • مشکلات کاهش وزن می‌تواند ناشی از شرایط مختلفی مانند دیابت، استرس، تغییر در بدن و همچنین کمبود ویتامین باشد.
  • بدن برای حفظ سلامت مطلوب به انواع ویتامین‌ها متکی است و B12 از مهم‌ترین آن‌ها برای مدیریت وزن است. اگر می‌خواهید وزن اضافی خود را کاهش دهید، ویتامین B12 علاوه بر تقویت انرژی، با کاهش وزن نیز ارتباط دارد.
  • به طور کلی فرآیند متابولیسم با پردازش مواد غذایی به بدنتان کمک می‌کند تا کالری دریافتی را به جای چربی تبدیل به انرژی کند. یک متابولیسم سریع کالری‌ها را با سرعت بیشتری می سوزاند و این باعث می‌شود که کمتر دچار افزایش وزن شوید.

 

کرومیوم:

کرومیوم یک ماده معدنی کمیاب اما ضروری است که به عنوان یک مکمل غذایی مورد توجه قرار گرفته است. منابع غذایی که در ان کرومیوم وجود دارد بسیار محدود است . در نتجیه استفاده از مکمل های حاوی کرومیوم و یا قرص های لاغری که مقدار مناسبی از کرومیوم دارند میتواند برای عملکرد هرچه بهتر و سالم تر بدن مفید باشد . در سالهای اخیر برخی مطالعات نشان دادند که کروم عملکرد انسولین را تشدید می کند و مصرف این ماده در بلند مدت،سطح قندخون را در افرادی با عدم تحمل کربوهیدرات کنترل می کند. کنترل میزان قند خون اثرات مطلوبی به همراه دارد.

بعد از مصرف کربوهیدرات، این ماده غذایی به قند تجزیه شده و جذب خون می شود. بالارفتن میزان قندخون و بالتبع افزایش انسولین با مصرف مواد غذایی گوناگون متفاوت است. ورود تدریجی قند به خون اولین مرحله برای کنترل قندخون و یکی از اهداف مهم برای داشتن یک رژیم غذایی سالم است. کنترل قندخون به کاهش وزن و چربی و اشتها برای مقابله با بیماری های مزمن قلب و دیابت کمک می کند. غذاهایی که به سرعت هضم شده و وارد خون می شوند زمینه پرخوری، چاقی، مقاومت انسولین و سایر اختلالات متابولیکی را فراهم می کنند. اگر شما هم میل شدیدی به غذاهای غنی از کربوهیدرات دارید، غذاهای قندی و نشاسته ای منبع کربوهیدرات می باشند. این نوع مواد غذایی همچون مواد مخدر اعتیادآور بوده و مکانیزم آنها در مرکز درد و لذت مغز می باشد. طبق پژوهش ها مصرف 600 میکروگرم کرومیوم به مدت 8 هفته میل شدید به کربوهیدرات را کاهش می دهد. بنابراین با کاهش میزان قندخون، میل به مصرف قند و نشاسته بیشتر شده و بالتبع آن کالری بیشتری مصرف می شود. بنابراین مصرف مکمل غذایی کروم ممکن است برای تثبیت میزان قندخون و کم شدن میل شدید به غذاهای غنی از کربوهیدرات مفید باشد. کم شدن میل و اشتها میتواند از مصرف کالری مازاد جلوگیری کند . در نتیجع مصرف کالری کمتر باعث کاهش وزن بیشتر می شود.

قرص لاغری لین بین چیست

 زینک :

روی عملکردهای مختلفی را در بدن انجام می دهد. فرآیندهای متابولیکی متعددی برای اینکه بتوانند به درستی پیش روند ، به روی نیاز دارند. همچنین در رشد ، ذخیره انسولین ، سلامت پوست و مو ، سنتز پروتئین ، تولید اسپرم و سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد.

پتاسیم و سدیم :

بیشتر افراد به دلیل رژیم های غذایی نامناسب و نا متعادل،  پتاسیم کافی به بدن خود نمی‌رسانند. سلول‌های بدن مواد مغذی انتقال می‌دهد و کار پتاسیم در بدن این می‌باشد مواد اضافی مثل چربی در سلول را کم کند اگر مصرف این دو (سدیم و پتاسیم) به میزان مساوری برسد می‌توان از تجمع چربی در سلول بدن جلوگیری کرد.

قهوه سبز‌:

خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی قهوه سبز بسیار زیاد و برای سلامت بدن مفید است. قهوه سبز معمولا برای کاهش وزن، کنترل بیماری دیابت و فشار خون مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. دانه‌های این نوع از قهوه حاوی ترکیباتی چون آمینوبوتیریک اسید، تئوفیلین و کاتچین است ، که تاثیر بسزایی بر پوست بدن و کبد دارند.

بهترین قرص های لاغری

استفاده از این نوع قهوه در قرص لاغری لین بین به عنوان یک عنصر کلیدی در فرایند چربی سوزی است .

فلفل سیاه :

خوردن فلفل تأثیر بسیار شگفت‌انگیزی‌لاغر شدن دارد.

شاید‌شما هم فلفل را در ترکیبات بسیاری از قرص های لاغری دیده باشید . حال ما در این مقاله میخواهیم نقش فلفل در مکمل لاغری لین بین را بررسی کنیم . این ادویه بسیار محبوب میتواند متابولیسم بدن را بالا می برد و با تولید حرارت ، افزایش دمای بدن و تجزیۀ چربی های اضافه به لاغری انسان کمک زیادی می کند هنگامی که سوخت و ساز بدن بالا میرود چربی های بیشتری به عنوان سوخت در بدن به کار میروند . این ادویه برای کسانی که رژیم لاغری دارند و نمی خواهند چاق شوند موثر است.

برای خرید چربیسوز و انواع قرص های لاغری می‌توانید به وبسایت معتبر رویال اسلیمینگ مراجعه کنید. در رویال اسلیمینگ هیرتامین اصل، محصولات آیوی بیرز، مای ویتامینز، شوگربیر و … را بصورت 100% اورجینال تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوبت آنلاین
نوبت تلفنی
نوبت حضوری